Träffat och shoppat med Hannah!!!!

Hej ! Idag har jag varit med Hannah!
På morgonen vaknade jag och åt frukost sen skjuttsade mamma mig tll hannah.
Först var vi hemma hos henne en liten stund och sen så gick vi til Viru keskus (ett shopping centrum).
Vi kollade ganska mycket i affärer och jag köpte ett skärp från Kaubamaja (typ som NK),
en apa till Ludde och två par örhängen från  accessorize.
Sen hemtade mamma mig och hannah gick hem.
På vägen hem köpte jag en grej till Vanja och vi handlade lite mat.
När vi kom hem tog vi (jag och mina kusiner, mamma och moster) en liten promenad och plockade kvistar.
När vi var hemma målade vi ägg.
Jag målade sex ägg fyra av dom fottade jag och de andra två blev inte så bra.
Mamma målade jättejätte fina med typ marimekko blommor och grejer.
Tilla middag åt vi pasta sallad.
sen spelade jag och min kusin lite spel.
Det har varit en as rolig dag med Hannah och släkten men är jag döds tröt så hej då.

Blev nått konstigt med datorn så jag kan inte ladda upp bilder de laddar jag upp imorn.
GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0