Pask middag


Min outfit.

Hhahaha at as manga vindruvor.

Det här hade vi med oss.

Ludde blötte ner sig och fick ha pa sig min tjock-tröja mär vi akte hem.

Hejsan hejsan,Imorse vaknade jag och at frukost.
Sen akte mamma till sin bror och jag och min moster var kvar.
När mamma kom hem sa fixade vi lite grejer som vi kulle ha med oss till pask middagen
Vi skulle till mina kusiers kusiner. (tror jag).
Mamma hade köpt pask must i sverige so m vi hade med till dom.
Alla som skulle dit skulle ha med sig ägg sa att man kunde ha ägg tunering.
När vi var framme satte vi oss bara vid bordet och började äta.
Det var jätte gott. När jag, Ludde och Martin (en ut av mina kusiners kusiner)
hade ätit upp gick vi och spelade monopol.
Det var jätte kul.
Men vi fick bryta för att ga och äta efterrätt.
Fast jag at ingen för jag typ kräks om jag äter för söta saker.
Men jag at istället en massa vindruvor och nagra jordgubbar.
Efter det gick vi och spelade monopol igen.
Tillslut orkade vi inte spela mer sõ vi avslutade.
Det blev typ lika.
När vi skulle aka hem hade Ludde blätt ner sina byxor sa han fick ha pa sig min tjock-tröja.
Och nu är jag hemma.
Hej da och godnatt fär vissa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0