fulltupp-dag



De at jag pa vägen dit.

Den här fick man pa leklandet.


Den här gjorde Eiemari. Den ser ju köpt ut.

Hej, den här dagen började saklartmed frukost och sen bar det i väg till Haapsalu!
Det tog typ en och en halv timme att aka dit.
När vi var framme gick vi pa en venisage (typ felstavat) med en av Estjand kändaste konstnärer.
Efter det at vi lunch pa natt mysigt litet fik.
Nar vi hade ätit upp sa gick vi till Ilon Viklands lekland.
det var jätte kul Ludde lekte och busade medans vi andra satt i pyssel-hörnad och gjorde Pask kort.
Mina jag nöjda med men mamma och Elemaris sag ut somom det var köpta.
Jag fottade Eiemaris men mamma laddar jag upp imorgon.
Pa vägen hem at vi middag pa en restaurang som hette Lucca.
Dar fanns det ett litet lekland till Ludde.
Alla bestälde pizza. Olika saklart.
Och Ludde fick ocksa pizza.
Sen akte vi hem hit och da var klockan typ halv nio och Ludde gick och la sig.
GODNATT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0